خرید و فروش دستگاه تولید آجر پازلی دست دوم و نکات مربوط به آن

خرید و فروش دستگاه تولید آجر پازلی دست دوم و نکات مربوط به آن

یکی از سودآورترین کارها در ایران تولید آجر است و اغلب افرادی که شرایط مالی مناسبی ندارند به سراغ خرید دستگاه تولید آجر پازلی دست دوم می روند. در این نگارش سعی داریم شما را با دستگاه تولید اجر پازلی آشنا نماییم تا شما هم با مطالعه این نگارش بتوانید با یک سرمایه گذاری هوشمند، درآمد بی نظیری را تجربه کنید. پس اگر در این شرایط متورم اقتصادی به دنبال راهی برای کسب درآمد هستید تا پایان متن با ما همراه باشید.

دستگاه تولید آجر بدون کوره

دستگاه های تولید آجر پازلی برای نخستین بار در ایران سال 1396 توسط شرکت کارا تجارت میناب اختراع و به ثبت صنعتی رسید. این شرکت به صورت انحصاری به تولید اجر در کشور مشغول است و نکته جالب اینجاست که انواع مصالح ساختمانی را بدون کوره تولید می کند. اجر از گذشته تا به امروز یکی از اصلی ترین مصالح ساختمانی محسوب می شود حال چه برای نوسازی باشد و چه برای بازسازی ساختمان. ایران یکی از قدیمی ترین کشورهایی است که تولید آجرش به 2000 سال قبل از میلاد می رسد. ایرانیان اجرهای تولید شده خود را برای کشورهایی از قبیل روم، مصر و چین ارسال می کردند. امروزه گونه های تولیدی آجرها بسیار شده است و هر یک هم کاربردهای مخصوص به خودشان را دارند. دستگاه تولید آجر بدون کوره، آجر را بر اساس فرمولاسیون شرکت سازنده تولید می نماید. دستگاه هایی که برای ساخت اجر مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از: دستگاه آجر پازلی، دستگاه سرند، دستگاه میکسر و نوار نقاله. این دستگاه مصالح ساختمانی را بدون دخالت دست انسان تولید می نمایند و به دلیل اتومات بودنش در مصرف سوخت صرفه جویی می کند. این شرکت جهت رفاه حال کلیه افراد جامعه دستگاه تولید آجر پازلی دست دوم را هم به فروش می رساند شما می توانید با تهیه آن از شرکت کارا تجارت با خیالی راحت سرمایه گذاری هوشمند خود را با مبلغی کم اجرایی کنید.

انواع دستگاه های آجر پازلی

دستگاه آجر زنی پازلی در دو مدل تک و دو قالبه به بازار عرضه می شود و هر فرد می تواند نسبت به ظرفیت تولیدی که دارد نوع مورد نظر خود را سفارش دهد. عدم نیاز به کوره این دستگاه ها موجب کاهش سوخت های فسیلی می شوند. یکی از مزیت های دستگاه ها تولید محصولاتی با مقاومت بسیار بالاست که حتی شوره هم نمی زنند. کار با آجر پازلی سرعت بالایی را شامل می شود زیرا نیاز به پلاسترکاری و بندکشی ندارد. این اجرها در رنگ های مختلفی ساخته می شوند و افراد بر حسب محیطی که آجرها در آن قرار است کار شوند رنگ مورد نظر را انتخاب می کنند. دستگاه تولید آجر پازلی دست دوم هم این مدل ها را شامل می شود و دست شما برای خرید هر یک از انواع آن ها باز است. تا این بخش با انواع دستگاه های آجر آشنا شده اید حال وقت آن رسیده است تا به سراغ راه اندازی این دستگاه برویم.

نصب و راه اندازی دستگاه آجر پازلی

شرکت کارا تجارت میناب پس از فروش دستگاه تولید آجر پازلی نو به خریدار نحوه نصب و راه اندازی دستگاه آجر را آموزش می دهد، پس از این مرحله نوبت تولید اجر می شود. ما برای ساخت این محصول به متریال های اولیه از قبیل: پودر سنگ، انواع ماسه و سیمان نیاز داریم. اصلی ترین عناصر ساخت این محصول ماسه و سیمان هستند که با ترکیب آب، در قالب های ویژه ای ریخته می شوند و مراحل عمل آوری را آغاز می کنند. از دلایلی که پودر سنگ در آجر استفاده می شود افزایش مقاومت، شکل ظاهری و بهبود ویژگی های مکانیکی این محصول است. با ادغام این مواد پس از مرحله پرس و کیورینگ به واسطه آب، آجر تولید می گردد. آجرها انواع مختلفی دارند و برای هریک از آن ها درصد مواد مختلط تغییر می کند. یکی دیگر از نکاتی که در زمان تولید این محصول باید به آن توجه داشت، رطوبت لازم جهت خشک کردن آن است که اگر به صورت دقیق مدیریت نشود مشکلاتی را برایتان به وجود خواهد آورد.

شما در آموزش نحوه استفاده از دستگاه های آجر پازلی نسبت و درصد مخلوط نمودن مواد، فرایند ساخت، شرایط محیطی به منظور پرس و عمل آوری را یاد می گیرید. اگر در هر کدام از این موارد دچار اشتباه شوید محصول تولید شده کیفیتی که باید را نخواهد داشت در نتیجه نخواهد توانست مقاومتی هم از خود نشان دهد. این محصول یکی از مصالحی است که باید بارهای سنگین را تحمل نماید و در برابر زلزله مقاوم باشد. اجر پازلی دستگاه بسیار مورد توجه معماران و افرادی که در ساخت و سازها فعالیت دارند قرار گرفته است. زیرا هزینه های بی شماری را برای آن ها کاهش می دهند که می توان در این بخش به کاهش مصرف سیمان و بتن و همچنین کاهش هزینه فولاد در ساخت و ساز اشاره کرد. یکی از خدمات شرکت کارا تجارت، بازسازی و اورهال دستگاه آجر پازلی می باشد. با خرید از این شرکت شما هیچ گونه نگرانی از جهت تعمیر، بازسازی و… نخواهید داشت.

انواع کاربردهای اجر پازلی در ایران

اجر پازلی دارای کاربردهای گسترده ای می باشد که ما در این بخش به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم:

  • این محصول به دلیل تنوع رنگی که دارد برای دکوراسیون داخلی ساختمان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، همچنین در طراحی انواع شومینه هم توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.
  • کاربرد دیگر این محصول در ساخت و طراحی منقل های کبابی، انواع پله و دیوار می باشد.
  • با استفاده از این اجر بدون هیچ گونه پرتی می توان انواع ستون های باربر را ساخت.
  • با توجه به رنگ های متنوعی که این محصول دارد شما می توانید در ساخت و طراحی انواع آلاچیق آن را به کار بگیرید.
  • اکثر معماران برای ساخت و طراحی کابینت، اپن آشپزخانه و همچنین سرویس های بهداشتی پیش ساخته از این مدل آجر استفاده می کنند.
  • این اجر پازلی دستگاه برای افرادی که علاقه مند به باغچه هستند بهترین گزینه جهت محوطه سازی و دیوارکشی باغچه و فضای سبز می باشد.
  • افراد به راحتی با استفاده از این محصول می توانند کف پوش هایی در رنگ های مختلف طراحی نمایند.

برای مشاهده عکس آجر پازلی میتوانید کلیک نمایید.

ویژگی های خاص اجر پازلی کارا تجارت

شرکت کارا تجارت با سال های تلاش بی وقفه موفق به تولید آجری شده است که ویژگی های بسیار خاصی را شامل می شود. در این بخش به معرفی ویژگی ها آجر پازلی کارا تجارت می پردازیم:

نما بودن

این آجر تولید شده، کلیه عملکردهای انواع سنگ نماها و سرامیک های نمای بیرونی ساختمان و همچنین اجرهای پلاک نما را به تنهایی درون خود جای داده است. به عبارتی جدای از اینکه دیوار ساختمان را می سازد نمای بیرونی ساختمان را هم زیبا می نماید که این امر از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است. شما با استفاده از این محصول دیگر هزینه ای بابت نماکاری نخواهید پرداخت. کاربرد بیشتر این اجر در اجرای انواع سوله سازی ها، حصارهای دیواری نما و دیوارهای نمادار داخل و خارج ساختمان می باشد.

ضد زلزله

یکی از مشخصات برتر این محصول مسلح شدن افقی و عمودی دیوار پازلی با میل گرد می باشد. عاملی که این آجر را از دیگر محصولات متمایز کرده است قابلیت رد شدن میل گرد از درون سوراخ های اجر و به وجود آوردن شبکه میل گردی داخل دیوار است. با در نظر گرفتن این مشخصه آجر پازلی بهترین گزینه برای طراحی ساختمان بنایی بلوک مسلح خواهد بود.

کاهش هزینه های نازک کاری

شما با استفاده از این اجر نیازی به بندکشی، پلاستر و نازک کاری نخواهید داشت زیرا دیواری که با این آجر پازلی ساخته می شود دارای سطحی صاف و صیقلی است و شما با این محصول نهایتاً 10 درصد احتیاج به گچ و سیمان دارید که می توان گفت در حد یک بتونه کاری دیوار خواهد بود. این موضوع هم باعث کاهش هزینه تهیه گچ و دستمزد استاد گچ کار خواهد شد و هم پروژه را با سرعتی بسیار خاتمه خواهد داد. به عبارتی ساده تر می توان گفت شما پس از ساخت دیوار با این محصول کافی است یک بتونه کاری ساده را انجام دهید و کاغذ دیواری دیوار را اجرایی نمایید.

ویژگی های خاص اجر پازلی کارا تجارت

قابلیت عبور تأسیسات از داخل حفره های اجر

با وجود حفره هایی که این محصول به دلیل متمایز بودن طراحی و مهندسی در مشخصات مکانیکی خود دارد، عبور تأسیسات اب و برق از داخل آن ها امکان پذیر است. این امر علاوه بر کاهش هزینه های تخریب و مقاومت دیوار باعث اتمام شدن پروژه با سرعت بسیار بالایی می شود.

تنوع در رنگ و طراحی خاص نمای ساختمان

این محصول به جهت تنوع بالا در رنگ و طرح موجب می شود تا توجه هر سلیقه ای را به خود جلب نماید. به همین منظور شرکت کارا تجارت میناب فرمول بیش از 100 رنگ و طرح را در اختیار افرادی قرار داده است که نمایندگی آن را دارند.

ساخت و ساز سریع

این اجر به جهت استفاده از طراحی سیستم ابزار دقیق، به صورتی کار می کند که حفره های موجود، داخل یکدیگر قفل می شوند و این موضوع، اجرای کار را برای مجری بسیار آسان کرده است. زیرا به کارگیری از تراز و سیمان را حذف نموده در نتیجه سرعت چیدمان آجرها بسیار سریع تر می گردد و کار زودتر به پایان می رسد.

کاهش غیر قابل باور سیمان

در حال حاضر هر روز شاهد افزایش قیمت سیمان و نیروی انسانی هستیم؛ اما اگر شما از آجر پازلی برای ساخت استفاده نمایید به جهت ویژگی های منحصر به فردی که دارد تا 80% مصرف سیمان را در مقایسه با دیگر مصالح ساختمانی کاهش می دهد.

اجرهای تولید شده با دستگاه تولید آجر پازلی دست دوم و نو دارای مشخصه های فیزیکی هستند که در متن ذیل به آن ها اشاره می کنیم:

  • انبساط حرارتی
  • انبساط رطوبتی
  • خاصیت جذب آب
  • میزان منتقل کردن صدا
  • مقاوم در برابر آتش
  • داشتن رنگ های متنوع و توانایی تلفیق ساختمان با طبیعت اطراف

در این بخش اشاره ای به ویژگی های یک آجر مرغوب هم داشته باشیم:

  • ملات را به خوبی به خود جذب می نماید و به عبارتی دیگر به خوبی به ملات می چسبد.
  • داشتن پایداری و مقاومت در مقابل یخبندان
  • به ندرت حرارت را از خود عبود می دهد.
  • جذبی بین 8 الی 18% نسبت به وزن خود دارد.

در این قسمت متوجه شده اید که خرید دستگاه آجر زنی چه مقدار می تواند برای شما با ویژگی هایی که دارد به صرفه باشد و هیچ کس نیست که با شنیدن این مشخصات از این محصول استفاده نکند.

خرید دستگاه آجر پازلی

شما در هنگام خرید دستگاه تولید آجر پازلی دست دوم و نو باید احتیاط کنید و موارد بسیاری را مورد توجه قرار دهید. در این بخش به شرح تعدادی از این نکات می پردازیم:

حتماً از سالم تولید شدن آجر اطمینان پیدا کنید

خودتان را به جای مشتری بگذارید، اگر فروشنده آجری را به شما تحویل می دهد که ابعادش هیچ گونه همخوانی با هم ندارند آیا خریدتان را از او انجام می دهید یا خیر؟ قطعا جواب خیر است زیرا تصمیم دارید سازه ای ایمن را بنا نمایید پس باید آجر درجه یک تهیه کنید. بعضی از دستگاه های تولید آجر قابلیت کنترل ضخامت و تنظیم ارتفاع آجر را ندارند، این موضوع می تواند به عوامل مختلفی وابسته باشد. شما باید این دستگاه را از شرکت سازنده تهیه نمایید تا دیگر از این جهات خیالی آسوده داشته باشید.

دستگاه باید واقعاً اتوماتیک باشد

زمانی که یک دستگاه خودکار نامیده می شود باید کلیه فعالیت هایش را به صورت اتوماتیک و بدون دخالت انسان انجام دهد. به خصوص در دستگاه اجر که در زمان خارج نمودن آجر این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است. پس این مورد را هم در زمان خرید در نظر بگیرید.

 چک کردن اعتبار و سابقه شرکت

قبل از خرید حتماً از ماشین ساز بودن شرکت مورد نظر اطمینان حاصل نمایید. زیرا برخی از شرکت ها بدون تخصص لازم و با رعایت حداقلی اساس ماشین سازی و بدون تجهیزات استاندارد، دستگاهی غیر استاندارد را با قیمت بسیار بالا در اختیار مشتری قرار می دهند پس این گزینه را هم حتماً بررسی نمایید.

گران نخرید

این تفکر اشتباه است که هر چیزی گرانتر باشد بهتر است. شاید همان محصولی که شما از واسطه ها خریداری می کنید از برند ناشناخته ای باشد اما به جهت واسطه بودن آن را گران تر به شما می دهد پس حواستان را درباره این موضوع جمع نمایید.

قیمت دستگاه آجر پازلی

شرکت کارا تجارت میناب با اختراع کردن دستگاه تولید اجر نما بدون نیاز به کوره کمک بزرگی به جامعه بشری کرده است. این شرکت دارای دستگاه تولید بلوک پازلی بدون کوره را هم در تجهیزات خود جای داده است که این فناوری خود به جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی کمک فراوانی می کند. شما با تهیه این محصول از خود شرکت می توانید قیمت دستگاه اجر پازلی را بسیار ارزان تر از مکان های دیگر تهیه نمایید. زیرا واسطه ها همیشه باعث افزایش قیمت می شوند. یکی از خدمات مهم این شرکت نگهداری و بازسازی دستگاه اجر می باشد شما با خیالی آسوده می توانید از خدمات این شرکت استفاده و بهره لازم را ببرید. این نکته را فراموش نکنید که اگر این دستگاه از متریال خوبی برای ساخت استفاده نکرده باشد قطعاً کیفیتی که آجر تولید شده باید دارا باشد را نخواهد داشت و برای این که شما مشتری جدید را به مشتری ثابت تبدیل نمایید باید از کیفیت محصول اطمینان حاصل کنید.برای مشاهده تصاویر بلوک پازلی میتوانید کلیک نمایید.

خیلی از فروشنده ها که نقش واسطه را دارند ممکن است دستگاه را از برندهای ناشناخته تهیه کرده باشند و نتوانند اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند به همین دلیل از خرید به واسطه این افراد خودداری نمایید. زیرا چیزی جز ضرر و زیان برای شما نخواهند داشت. شما غیر از اینکه مبلغ بالاتری را می پردازید هیچ تضمینی برای اصالت کالا و یا خدمات پس از فروش دریافت نمی کنید و همین موضوع ممکن است در آینده برای شما خسارات هنگفتی را بر جای بگذارد. اما اگر از شرکت سازنده دستگاه را خریداری نمایید هیچ نگرانی از جهت نصب، راه ندازی، تعمیر دستگاه آجر و دیگر موارد نخواهید داشت. پس اگر به دنبال دستگاه تولید آجر پازلی دست دوم و نو مرغوب و باکیفیت هستید می توانید آن را با مراجعه به وب سایت این شرکت انتخاب نموده و از طریق شماره های موجود در آن سفارشتان را به کارشناسان مربوطه اعلام نمایید.

دستگاه تولید آجر پازلی دست دوم چیست؟

این دستگاه با استفاده از مواد اولیه لازم و رعایت استانداردها اجر را در ابعاد تعیین شده تولید می کند.

مزیت های اجر و بلوک پازلی چیست؟

مزیت های آجر و بلوک پازلی بسیار است اما می توان در اینجا به صورت خلاصه به کاهش نیروی انسانی، کاهش مصرف سیمان، سرعت بخشیدن به ساخت و ساز و نما بودن آن اشاره نمود.

در زمان خرید دستگاه تولید آجر پازلی دست دوم به چه نکاتی توجه کنیم؟

شما هنگام خرید باید به سابقه و اعتبار شرکت سازنده، کاملاً اتوماتیک بودن آن، سالم تولید شدن محصول و… توجه کنید.

خرید دستگاه تولید آجر پازلی دست دوم در چه مکان هایی توصیه می گردد؟

تهیه این دستگاه ها را باید از شرکت های سازنده معتبری که با کیفیت محصولاتشان باعث ماندگاری نامشان شده اند خریداری نمود و شما نباید به سراغ افراد متفرقه و واسطه بروید.

کجا می توانیم این دستگاه را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی تهیه کنیم؟

شما با خرید مستقیم از شرکت سازنده می توانید صاحب دستگاهی باکیفیت در برابر مبلغی مناسب و همچنین کلیه خدمات آن اعم از نگهداری و تعمیر دستگاه آجر بهره مند شوید.